ועדת הכנסת תתכנס לדון בהדחתו של ח"כ עופר כסיף

איתי גדסי No Comments on ועדת הכנסת תתכנס לדון בהדחתו של ח"כ עופר כסיף

לאחר שנאספו 87 חתימות חברי כנסת מכל סיעות הבית: הבוקר מתחילים דיוני ההדחה של עפר כסיף בכנסת. עמית סגל: "אל תעצרו את נשימתכם, בסוף התהליך הוא יישאר ח״כ"

עופר כסיף בהפגנה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכנסת תתכנס היום לישיבה מיוחדת להמשך הליך הדחתו של ח"כ עופר כסיף, בעקבות הצטרפותו לעצומה הקוראת להאשים ולחקור את מדינת ישראל בגין רצח עם, בבית הדין בהאג.

לאחר שנאספו 87 חתימות חברי כנסת מכל סיעות הבית יחל היום הדיון הראשון בועדת הכנסת, שבו תוצגנה ראיות ומקרים נוספים בהם חיבל ח"כ כסיף בחוסנה הלאומי ובביטחונה של מדינת ישראל.

ח"כ פורר: רוב חסר תקדים של חברי כנסת דורשים להדיח את ח"כ כסיף בשל תמיכתו במאבק המזוין נגד מדינת ישראל. כסיף, שבחר באחת השעות הקשות ביותר של עם ישראל, בחר להתייצב לצד האויב, לסכן את עתידה של מדינת ישראל ולפגוע ביכולתם של חיילי צה״ל להילחם ולהגן עלינו. הוא עושה זאת כשיטה, לא בפעם הראשונה, אך כעת בצורה הקשה ביותר ובעת המסוכנת ביותר. ח"כ כסיף היה צריך להיות מזמן מחוץ לכותלי הכנסת. כעת הגיעה השעה שבה אנו כנבחרי ציבור צריכים להגיד לו די ולשלוח אותו הביתה.

הבוקר שוחח ח"כ בועז ביסמוט עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' ואמר כי "הצער היחידי שיש בליבי על עופר כסיף הוא שאין כרגע בחירות לפרלמנט הפלסטיני, שם מקומו של כסיף שמאשים את כולנו ברצח עם. לא יעלה על הדעת שמתקיים דיון בעולם בשאלה האם ישראל מבצעת רצח עם. בית הדין הוקם לאחר השואה כדי למנוע שואה נוספת, לא ייתכן שלאחר הטבח הנורא יושיבו אותנו על ספסל הנאשמים".



0 תגובות